ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی + دانلود

تبلیغات

ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی + دانلود

 Screen Recorder برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی های همراه است. این اپلیکیشن دارای امکانات بسیار عالی است. توسط این نرم افزار می توانید با کیفیت بسیار بالا از صفحه نمایش گوشی خود فیلم ضبط کنید. همانطور که می دانید در بسیاری از برنامه های ضبط فیلم از صفحه نمایش گوشی باید گوشی روت شده باشد اما در برنامه Screen Recorder برای ضبط فیلم ها نیز نیازی به روت بودن گوشی همراه خود نخواهید داشت.

 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
 
حجم: 40 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز:  
 


برچسب ها : ,,,,,,

کرک شدن بازی های رایانه ای به مرور غیر ممکن می شوند

 اگر از کاربرهایی باشید که پی‌سی را برای بازی کردن ترجیح می‌دهند، به یاد دارید که تا چند سال پیش اکثر بازی‌های بزرگ بلافاصله پس از عرضه توسط گروه‌های مختلف کرک (Crack) می‌شدند و حتی برخی بازی‌ها پیش از انتشار رسمی هم در دسترس قرار می‌گرفتند. ولی همین امسال شاهد آثار بسیار زیادی بودیم که پروسه شکستن قفل آن‌ها ماه‌ها زمان برد و حتی بازی‌هایی مثل FIFA 16 هستند که با وجود گذشت مدت زمان زیادی از عرضه، هنوز کرکی برای‌شان منتشر نشده است؛ یا Just Cause 3 که بر اساس اعلام گروه 3DM، افراد زیادی در سراسر جهان پیگیر وضعیت شکسته شدن قفل آن هستند، ولی گروه مذکور فعلا موفق به این کار نشده است.

 
چگونه بازی های کامپیوتری کرک می شوند
 
 
دلیل این امر، استفاده بازی‌ها از نوعی سیستم ضد-کپی جدید با نام Denuvo است که فعلا جزییات دقیقی از چگونگی کارکرد آن در دست نیست، ولی امنیت آن به حدی بالا است که شکستن قفل بازی را بسیار دشوار می‌کند. این قفل اولین بار در بازی Dragon Age: Inquisition استفاده شد و گروه چینی 3DM پس از نزدیک به یک ماه از عرضه بازی، موفق شد نسخه کرک شده آن را عرضه کند و به‌علاوه پست‌های زیادی مبنی بر موفقیت خود در شکستن قفل Denuvo منتشر کرد. ولی با پیشرفت‌هایی که Denouvo طی این مدت داشته، شکستن آن هم دشوار‌تر شده و اکنون شاهد هستیم که بازی‌های FIFA 16 و Just Cause 3 کرک نشده‌اند.
 
 
چگونه بازی های کامپیوتری کرک می شوند
 
 
در همین راستا بنیان‌گذار گروه 3DM پستی جالب در انجمن رسمی این گروه منتشر کرده که به شرح زیر است:
 
اخیرا افراد زیادی از ما در مورد کرک بازی Just Cause 3 سوال می‌کنند، ولی واقعیت این است که قفل امنیتی این بازی به حدی قدرتمند است که گروه ما تقریبا از شکستن قفل آن نا‌امید شده است. با این حال من طی صحبتی که با اعضای تیم داشتم، آن‌ها را به ادامه تلاش برای کرک کردن این بازی تشویق کردم. حتی اگر تلاش‌های ما در شکستن قفل Just Cause 3 هم موفقیت‌آمیز باشد،‌ با روندی که قفل Denuvo طی می‌کند؛ تقریبا طی دو سال آینده دیگر هیچ گروهی قادر به کرک کردن بازی‌ها نخواهد بود. برای مثال امسال بازی‌هایی مثل Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Mad Max, Batman: Arkham Knight و FIFA 16 از این قفل استفاده کردند که در سه مورد شکستن قفل زمان زیادی به طول انجامید و FIFA 16 هم که هنوز کرک نشده است. به‌علاوه بازی Rise of the Tomb Raider هم که به زودی عرضه خواهد شد از این قفل استفاده می‌کند و اگر نتوانیم این بازی را کرک کنیم، می‌توان انتظار داشت که در سال جدید بازی‌های بیش‌تری از قفل Denuvo استفاده و کار کرک کردن را سخت کنند.
لازم به ذکر است که قفل Denovu بر روی بازی‌های هر دو فروشگاه استیم و Origin قابل استفاده است و اصلا بعید نیست که بازی‌سازان بیش‌تری برای تامین امنیت آثار‌شان از آن استفاده کنند.
 
منبع: زومیت


برچسب ها : ,,,,,,

"Horizon Camera" بهترین برنامه ضبط فیلم + دانلود

شاید تا به حال بارها برایتان پیش آمده است که توسط دوربین گوشی خود اقدام به فیلم برداری کرده باشید و بعدا متوجه شده باشید که گوشی تان را بر عکس گرفته اید و به همین دلیل فیلمی که ضبط کرده اید به صورت مناسب بر روی گوشی پخش نمی شود! اگر چنین اتفاقی برای شما رخ داده است می توانید از نرم افزار Horizon Camera کمک بگیرید.

 
دانلود برنامه ضبط فیلم
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
حجم: 3 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز: 


برچسب ها : ,,,,

"Send Anywhere" بهترین نرم افزار انتقال فایل + دانلود

Send Anywhere نام نرم افزاری برای ارسال فایل ها از طریق وای فای می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل های مختلف مانند: عکس، موسیقی، ویدئو، برنامه، بازی، اسناد و … را با سرعتی بسیار بالایی در بین دستگاه های مخلتف به اشتراک بگذارید.

کار با برنامه Send Anywhere بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه ثبت نام یا لاگین برای استفاده از این برنامه نخواهید داشت. نرم افزار Send Anywhere هیچ محدودیتی برای ارسال فایل ها ندارد و شما می توانید فایل های چند گیگابایتی را به سادگی ارسال کنید.

 
برنامه ارسال فایل در اندروید
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
حجم: 7 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز: 


برچسب ها : ,,,,

با "کروم" در جمیل خود سرچ کنید

برای یافتن یک ایمیل قدیمی نیازی نیست تا رابط کاربری وب جیمیل را باز کنید زیرا با یک ترفند ساده می توانید از طریق نوار آدرس مرورگر کروم این کار را انجام دهید.

 
تمام آن چیزی که باید انجام دهید افزودن یک موتور جستجوی سفارشی است. مرورگر کروم را باز کرده و روی آیکون همبرگری در قسمت بالا سمت راست کلیک کنید. سپس در منو باز شده روی Settings کلیک کنید.
 
در صفحه Settings روی Manage search engines... در بخش Search کلیک کنید. اکنون پنجره ای با فهرستی از موتورهای جستجوی موجود نمایش داده می شود. زیر بخش Other search engines داده های زیر را از چپ به راست وارد کنید:
 
با استفاده از مرورگر کروم در جمیل خود سرچ کنید
 
 
بخش اول: Gmail
بخش دوم: gm
بخش سوم: https://mail.google.com/mail/#search/%s
 
روی Done کلیک کنید و سپس پنجره را ببندید.
 
از این به بعد هرگاه قصد داشتید تا در جیمیل جستجو کنید وارد نوار آدرس مرورگر کروم شده و gm را تایپ کنید و سپس دکمه Space صفحه کلید را فشار دهید. پس از انجام این کار Search Gmail را در نوار آدرس مشاهده خواهید کرد و می توانید آنچه را برای جستجو مد نظر دارید وارد کرده و Enter را فشار دهید.
 
 
با استفاده از مرورگر کروم در جمیل خود سرچ کنید
 
 
 

با انجام این کار نتایج مرتبط با جستار در صندوق ورودی یا اینباکس جیمیل نمایش داده می شوند.اگر از چند حساب کاربری جیمیل استفاده می کنید نخستین حسابی که وارد آن شوید، جستجو خواهد شد.



برچسب ها : ,,,,,,,,

نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !

برای یک کاربر گوشی هوشمند و اینترنت، همیشه امنیت اطلاعات یک موضوع اساسی بوده است به طوری که هم اکنون نیز دغدغه بسیاری از کاربران می باشد. اگر اهل بررسی مجلات و نشریات فناوری و اطلاعات باشید، بدون شک خواهید دید که بسیار از سوالات کاربران درباره امنیت فضای شخصی می باشد.

 
نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !
 
 
همان طور که می دانید بسیاری از نرم افزارهای گوشی برای دسترسی و انتشار اطلاعات از شما اجازه می گیرند. در واقع آن ها برای ایجاد اکانت به آدرس ایمیلتان و یا برای تگ کردن عکس ها به وضعیت مکانی احتیاج دارند. طبق بررسی های یک تیم پژوهشی، مشخص شده است که تعدادی از این برنامه ها، از آن چیزی که بیش تر تصورش را بکنید، اطلاعات را منتشر می کنند.
 
نرم افزارهای موبایلی اطلاعات شما را فاش می کند !
 
به طور متوسط ۱۱۰ نرم افزار اندروید و iOS اطلاعات کاربران را به ۳ دامنه اینترنتی متفاوت ارسال می کنند. این قضیه الزاما مشکل به وجود نمی آورد، اما مشکل از آن جا شروع می شود که این اطلاعات به محلی که ما انتظار نداریم فرستاده می شود. به علاوه گاهی اوقات این اطلاعات به صورت ترکیبی ارسال می شوند به طوری که به راحتی می توان نام و وضعیت مکانی شما را دنبال کنند.
موضوع و نوع اطلاعات با توجه به نوع سیستم عاملی که استفاده می کنید، متفاوت می باشد. در سیستم عامل iOS، دسترسی به وضعیت مکان (۴۷ درصد از برنامه های تست شده)، نام(۱۸ درصد) و آدرس ایمیلتان(۱۶ درصد) مقدور می باشد. این آمار در سیستم عامل اندروید بیش تر می باشد؛ ۷۳ درصد برنامه ها آدرس ایمیل را می خواهند و ۴۹ درصد از آن ها اسم شما را می پرسند و ۲۴ درصد از این برنامه ها اطلاعات سخت افزار شما مانند شماره سریال گوشی را طلب می کنند.
 
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در بیش تر مواقع خود شما به صورت ارادی این اطلاعات را ارسال می کنید. اکثر نرم افزارها درباره آنچه که انجام می دهند یا به صورت یک متن یا به صورت یک درخواست اجازه و دسترسی، توضیح می دهند. نگرانی که در اینجا به وجود می آید این است که انتقال این اطلاعات مشخص نیست. به عبارت دیگر نمی دانیم که این اطلاعات به کجا ارسال می شوند یا برای چه کاری استفاده می شوند.
اگرچه بسیاری از برنامه و نرم افزارها بی خطر به نظر می رسند اما تا زمانی که تولیدکنندگان برنامه درباره ذخیره سازی اطلاعات شفاف و صریح نباشند، نمی توان به این برنامه ها به طور کامل اعتماد کرد.
 


برچسب ها : ,,,,

بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !

براساس گزارشات به دست رسیده، گوگل درحال مذاکره با برخی از تولیدکنندگان چیپست ها است تا بتواند مشکل "تکه تکه شدن” که یکی از بزرگترین مشکلات اندروید می باشد را برطرف کند.

 
بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !‌
 
گوگل در نظر دارد که بتواند با کار کردن مستقیم با کمپانی های تولیدکننده چیپست، سخت افزاری را تولید کند که بصورت یکپارچه در کنار سیستم عامل اندروید کار کند. این هدف همانند عملی است که کمپانی اپل با محصولات و سیستم عامل iOS تاکنون انجام داده است.
امروزه مشکل تکه تکه شدن اندروید به یکی معضل های واقعی برای گوگل، تولید کننده های گوشی های همراه و کاربران شده است. براساس یکی از مطالعات، در حال حاضر بیش از ۱۸۷۰۰ نسخه مختلف از سیستم عامل اندروید موجود می باشد در حالی که اپل فقط پنج الی شش نسخه مختلف سیستم عامل دارد.
گوگل به دنبال راه حلی مشابه رویه عملکرد اپل می باشد بدین صورت که می خواد قابلیت های اصلی یک گوشی را همگی بر روی یک چیپ پیاده کند. در طی این مذاکرات کمپانی گوگل از شرکت های چیپ ساز درخواست ساخت واحد دوربین پیشرفته تر، بهبود سازی مموری و مصرف بهینه تر انرژی را داشت.
 
 
 
بزرگترین مشکل سیستم عامل اندروید حل شد !‌
 
البته در راستای دسترسی به این هدف، مانعی دیده می شود. میزان سودآوری کمپانی های تولید کننده دستگاه های اندرویدی همانند سامسونگ و اچ تی سی امروزه بسیار محدود شده است و بهمین دلیل این کمپانی ها بیشتر به دنبال راه حلی هستند که مشکلاتشان را حل کند تا اینکه تمرکز خود را بر روی بهبود بعضی مسائل دیگر بگذارند.
اگر گوگل بتواند این مسئله پیچیده را حل کند، این موضوع می تواند به تجربه بسیار بهتر از سیستم عامل اندروید ختم شود که می تواند گوشی های رده بالای کمپانی هایی از قبیل سامسونگ، اچ تی سی و هوآوی را در جایگاه گوشی های آیفون قرار دهد.


برچسب ها : ,,,,,,,,

با بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+ عکس

در حال حاضر تمامی کمپانی‌ها سعی می‌کنند تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش بزرگ را طراحی کنند،تا بتوانند عطش کاربران به صفحات‌نمایش بزرگ را کنترل کنند، راستش دیگر هیچ‌کس تلفن‌همراهی با صفحه‌نمایش کوچک را مثل گذشته دوست ندارد.

اخیرا خبرهایی از اسمارت‌فون‌های تاشو منتشر می‌شود اما اسمارت‌فونی که در ادامه خواهید دید شبیه به هیچ‌کدام از آنها نیست، طراحی این تلفن‌همراه به‌گونه‌ای است که در سه نقطه تا می‌خورد اما زمانی‌که آن را بگشایید یک فبلت بزرگ در اختیار دارید. این شما و این هم Drasphone!

 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
همان‌طور که گفتم Drasphone اسمارت‌فونی است که از سه ناحیه تا می‌شود و کوچک می‌شود اما مهم‌ترین نکته در مورد این تلفن‌همراه این است که در سه حالت قابل استفاده است، یعنی حالت کاملا باز که همان Drasphone نام‌دارد، یک فبلت بزرگ و کارآمد است، اگر آنرا یکبار تا بزنید تبدیل به MiniDras می‌شود که آن‌هم یک تلفن‌همراه کارآمد است و اگر آنرا کاملا تا بزنید تبدیل به MicroDras می‌شود که به‌راحتی قابل حمل است.
 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
هرچند به‌نظر می‌رسد با وجود لولا‌ها شاهد اسمارت‌فونی با صفحات‌نمایش جدا از هم باشیم اما طراحی‌ها نشان می‌دهد صفحه نمایش این تلفن‌همراه در هر حالت کاملا یکپارچه است و شاهد هیچ شکافی در آن نیستیم. دکمه‌ها به‌خوبی در تلفن همراه جایگذاری شده‌اند و با وجود خم‌شدن صفحه نمایش شاهد هیچ افت کارایی در صفحه‌نمایش نیستیم.
 
بهترین اسمارت‌فون دنیا آشنا شوید+عکس!
 
بنابر تصاویر به‌نظر می‌سد این تلفن همراه امکاناتی هم‌چون دوربین، نوار اعلانات، ایمیل و دو بلندگو در جلو دستگاه را پشتیبانی می‌کند.


برچسب ها : ,,,,,,

چگونه از ويندوز غيرقانوني به ويندوز 10 قانوني آپگريد کنيم؟

ردموندي‌ها علاقه‌ي شديدي به ويندوز ۱۰ داشته و انتظار دارند که همه‌ي کاربران به اين ويندوز کوچ کنند. البته هنوز بخش عمده‌اي از کاربران خصوصا آن دسته از کاربراني که از نسخه‌هاي غيرقانوني استفاده مي‌کنند، تاکنون به اين ويندوز کوچ نکرده‌اند. مايکروسافت قصد دارد تا همه‌ي کاربران نسخه‌هاي غيرقانوني ويندوز را، مجاب به قانوني کردن سيستم عامل خود بکند؛ به همين دليل فرآيند ارتقاء را براي کاربران غيرقانوني ساده‌تر از پيش کرده است. 

 
شرکت مايکروسافت درصدد همگاني کردن سيستم‌عامل ويندوز ۱۰ خود است. کاربران بسياري سيستم‌عامل خود را از ويندوزهاي مختلف به ويندوز ۱۰ ارتقا داده‌اند که تعداد اين کاربران تاکنون مرز ۱۲۰ ميليون نفر را هم گذر کرده است. بسياري از کاربران نسخه‌هاي غيرقانوني ويندوز هم جزء ارتقاء دهندگان هستند. اما اين کاربران نمي‌توانند به صورت رايگان به ويندوز ۱۰ آپگريد کنند. با اين حال مايکروسافت قصد دارد تا فرآيند ارتقاء از نسخه‌هاي غيرقانوني سيستم‌عامل‌هايش به ويندوز ۱۰ را براي کاربران غيرقانوني آسوده‌تر سازد؛ اما اين به معني رايگان کردن سيستم‌عامل براي کاربراني که قانون کپي رايت را نقض کرده‌اند، نيست!
 
بر طبق پست اخير منتشر شده در وبلاگ ردموندي‌ها، بزودي شرکت مايکروسافت فرصتي تحت عنوان "يک کليک” (one-click) را براي دريافت نسخه‌ي اصلي ويندوز ۱۰ از طريق فروشگاه ويندوز يا به وسيله‌ي وارد کردن کد فعال‌سازي خريداري شده از فروشگاه‌هاي ديگر را ممکن خواهد کرد. اين برنامه فعلا فقط در ايالات متحده‌ي آمريکا عملي خواهد شد.
 
هنگامي که قابليت "يک کليک” مايکروسافت فعال شود، اين مقاله را همراه با معرفي کامل قابليت ياد شده و نحوه‌ي بهره‌مندي از آن، بروزرساني خواهيم کرد. اما فعلا نحوه‌ي پايان دادن به وضعيت غيرقانوني سيستم عاملِ کاربران نسخه‌هاي غير اصلي به وسيله‌ي ارتقاء به ويندوز ۱۰ و خريد يک لايسنس قانوني را مطرح خواهيم کرد.
 
در اين مقاله‌، فرض بر اين است که در حال استفاده از ابزارهاي کرک کننده ويندوز هستيد و يک کليد محصول (Product key) به ظاهر قانوني را در اختيار داريد.
 
ارتقاء
 
کاري که بيشتر کاربران غيرقانوني براي ارتقاء سيستم‌عامل قديمي خود انجام مي‌دهند، استفاده از ابزار بروزرساني ارائه شده به وسيله‌ي مايکروسافت (MediaCreationTool) است. شما هم مي‌توانيد اطلاعات بيشتري در مورد چگونگي انجام اين کار را در مقاله‌ي قبلي ما تحت عنوان "آموزش قدم به قدم بروزرساني به ويندوز ۱۰” به دست آوريد.
 
قبل از اقدام به بروزرساني چندين نکته‌ي کليدي وجود دارد که بايستي آن‌ها را به خاطر بسپاريد:
 
۱- بروز رساني به نسخه‌اي از ويندوز ۱۰ صورت مي‌گيرد که شما در حال استفاده از همان نسخه در سيستم‌عامل‌هاي قديمي مايکروسافت هستيد. به اين صورت که اگر سيستم‌عامل فعلي شما، ويندوز ۷ نسخه‌ي پريميوم خانگي (Home Premium) يا ويندوز ۸.۱ ساده باشد، تنها قادر به ارتقاء سيستم‌عامل خود به ويندوز ۱۰ نسخه‌ي خانگي خواهيد بود.
 
۲- هنگامي که در طول فرآيند ارتقاء، صفحه‌اي براي وارد کردن کد محصول ظاهر مي‌شود، فقط دکمه‌ي Skip را بفشاريد. چون بايد در آينده اقدام به فعال‌سازي قانوني سيستم‌عامل بکنيد.
 
۳- درصورتي که پس از فرآيند نصب سيستم‌عامل، کد محصول از شما درخواست شد، بر روي عبارت Do this later کليک کنيد.
 
پس از ارتقاء
 
در طول تابستان، برخي از کاربران گزارش کردند که پس از ارتقاء از ويندوز ۷ يا ۸.۱ کرک شده، موفق به فعال‌سازي قانوني ويندوز ۱۰ شده‌اند! احتمال اين که چنين اتفاقي براي شما هم رخ دهد، نزديک به صفر است. اگر به فرض محال، چنين اتفاقي براي شما هم رخ دهد، به احتمال زياد چند روز بعد اصلاح خواهد شد.
 
صرف نظر از اين مورد، حال زمان آن است که لايسنس قانوني ويندوز ۱۰ خود را دريافت کنيد. بر روي دکمه‌ي منوي شروع کليک کرده و مسير Settings→ Update & Security→ Activation را طي کنيد. در پنجره‌ي تنظيمات جاري، بايد پيام اخطاري در مورد اين که ويندوز ۱۰ نياز به فعال سازي دارد را مشاهده کنيد. بر روي دکمه‌ي Go to Store کليک کنيد.
 
حال بايد نرم‌افزار فروشگاه ويندوز (Windows Store) اجرا شود. در صفحه‌ي جاري اين نرم‌افزار مي‌توانيد اقدام به خريداري لايسنس مناسب ويندوز ۱۰ بکنيد.
چگونه از ويندوز غيرقانوني به ويندوز 10 قانوني آپگريد کنيم؟
 


برچسب ها : ,,,,,

بهترين نقشه های کلش اف کلنز + دانلود

یکی از روشهایی که با استفاده از آن می توان بازی کلش اف کلنز را ساده تر پیش برد، استفاده و مشاهده نقشه هایی است که توسط کاربران دیگر چیده شده است. با استفاده از این نقشه ها می توانید در هرکدام از تاون هال های بازی نقشه مناسبی بچینید که با استفاده از آن بازی را ساده تر پیش ببرید.

برنامه Maps of Clash Of Clans که توسط یک برنامه نویس ایرانی طراحی شده است امکان دسترسی به نقشه های کلش اف کلنز را می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به نقشه های تاون هال مختلف دسترسی داشته باشید. شما می توانید نقشه ی تاون هالی که می خواهید را به سادگی در برنامه پیدا کرده و به آن دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند.

 
دانلود برنامه نقشه های کلش اف کلنز برای اندروید
 

ویژگی ها:
 
قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی
دارا بودن نقشه مربوط به سطوح مختلف
نمایش نقشه ها بر اساس نوع کاربردی
انتخاب کردن نقشه در تاون هال مد نظر خود
نمایش نقشه ها در اندازه و کیفیت بالا
امکان نمایش جزئیات مربوط به تمام نقشه ها
 
 
 
توجه: این برنامه ممکن است دارای باگ باشد.
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید

حجم: 5 مگابايت
نوع فایل: APK


برچسب ها : ,,,,,,
.